Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 15.01.2013, 10:48
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nyyperi Näytä viesti
Minä olen etsinyt nyt xj:ssä paikkaa mistä vesi tuli kesällä apparin jalkatilaan....
Tarkista vielä konehuoneen puolelta sisäpuhaltimen moottorin ympärys ja se vaahtomuovisen tiivisteen kunto. Se voi tässä vaiheessa auton elinikää olla jo hapertunut huonoksi, ja sieltäkin voi päästä vesi tuuletinkotelon kautta sisälle. Erittäin yleinen vuodon paikka sekin.


Lainaus:
... semmonen vihje jonka epäilen liittyvän vuotoon on, että sateella joskus rupes aina laatikko sekoilemaan. Kun ajoi ylämäkeen, kytki turbiini lukon, ja kun kääntyi menemään mäkeä alas, hyppäs lukko pois?
Miten tuo siihen vuotoon liittyisi? Ja onko todella niin että ko. asia on ilmennyt vain sateella? AW4 toimii muuntimen lukon kanssa jotakuinkin niin, että pintakaasulla ei yleensä ole lukossa, mutta tietyllä osakaasulla ja sopivalla nopeudella niin silloin lukitsee. Eli esim. sopivan kevyellä kuormituksella tasamaalla ei välttämättä ole lukossa, tulet pieneen mäkeen ja painat hieman kaasua niin lukitsee, alamäessä/ tasaisella taas on auki jos ei ole juuri ollenkaan kuormitusta. Tiedä sitten miten saman laatikon ohjaus on toteutettu esim. Volvoissa tai Toyotissa, onko yhtä hölmö..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten