Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.01.2013, 04:04
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Perusasetus

Minä olen etsinyt nyt xj:ssä paikkaa mistä vesi tuli kesällä apparin jalkatilaan. Oli typerää kun ajoon lähtiessä sai oikeasti mättää autosta kauhalla vettä pois, ihankuin ois vanhalla puuveneellä ollu liikkeellä.
Olen haulla ja netistä muutenkin ettiny juttuja ja tarkistellu sitä mukaan kun oon vihjeitä löytänyt. mut en usko vielä löytäneeni. Eli oon poistanu ne listat tuulilasin ympäriltä, oli muuten paljon mutaa. tarkistin ne valuma aukot ilman otto jutskasta siitä lasin alta,oli puhtaat. oven johtojen läpimeno kumi, sekin ehjä. Ainoa paikka mikä epäilyttää on tuulilasin alareuna, jossa ilmiselvästi huono liimaus, mutta sittenhän veden pitäs nousta ylämäkeen, ja noin isomäärä mitä sinne lattialle kertyi, epätodennäköistä. Jotenkinsa omituinen juttu.
Auto on nyt tallissa, kylmässä tallissa. kuten viimetalvenkin, omituista sinänsä että mulla on nyt ainoa kunnon talviauto ollu kesäautona. Mutta enskuussa pitäs viimestään laittaa leimalle, ja sittenhän alkaakin taas kevät sateet... Tulipellin johto kimput pitää vielä kerran käydä sillä silmällä läpi. semmonen vihje jonka epäilen liittyvän vuotoon on, että sateella joskus rupes aina laatikko sekoilemaan. Kun ajoi ylämäkeen, kytki turbiini lukon, ja kun kääntyi menemään mäkeä alas, hyppäs lukko pois?? Oisko hyviä ideoita? kiitos ja anteeeks.

Janne.
Vastaa lainaten