Näytä yksittäinen viesti
Vanha 15.01.2013, 01:55
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Näinhan se ohjauksen geometria yleensä menee...

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dirtysalami Näytä viesti
Jukoliste miten ison eron voi tehdä caster-korjauspuslat. Heti kättelyssä huomaa miten ohjaus palauttaa/keskittää entiseen verrattuna ja nyt rupeaa kaistakin riittämään vaikka tiessä olisi uria.
Kun alkaa tuntua siltä, että tuosta(kin) olkatapin takakallistuksestakin jauhaminen menee osittain yli "hyvän tavan tms-": mutta tuo kommenttisi helpotti/"kannusti?" Kiitos!

Niin paljonko sinulla on korotusta edessä/takana jousista?
ja paljonko tuo kitti toi asteita? siis lisää alkuperäiseen?

Minulla itselläni tuo metsälöytö hdj, ja yhtään tukivarren puslaa en ole vaihtanut! ja alkuperäiset puslat? etupäässä, joka on jousista lähes kumeissa kiinni, ja menee kuin "juna", verrattuna noihin korotussarjoihin, missä ei ole noita caster puslia... ja jos puslat pienellä kulmamuutoksella, ja korotus paljon, niin taas tuli tuo "jatkuva hakeminen-"

Ja sitten topiikin ulkopuolelta?

Toki tuo minun matala HDJ on tuon Caster- kulman suhteen ulkona spekseistä, samoin toinen minun modaama vetoratkaisu:

Siis olen ajanut vuosikymmeniä enimmäiseksi takavetoisilla, ja vakiona Hodarissa oleva jatkuva neliveto ei oikein sopinut minulle

Siis tuossa minun hodarissa on nyt edessä manuaaliset napalukot, joten eri veto vaihtoehdot: takaveto; neliveto (50%/50% eteen/taakse); jäykkä nelivetö
siis 0%-100%-0%; ja kaikissa tasauspyörästöissä mekaaniset lukot.
Ja hidas neliveto.
Vastaa lainaten