Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paavo
Pari kommenttia sangen viriiliin topikkiin:
Tosi hyvin tunnut asiat tietävän, kun on nimetkin melko oikein. En taatusti ole tämän valtakunnan kokenein järjestöjyrä, mutta mun mielestä vanha cup-komitea toimi hemmetin demokraattisesti, kaikkien mielipiteitä kuunneltiin ja päätökset tehtiin lähes poikkeuksetta yksimielisesti, toki joskus pitkän keskustelun jälkeen (demokratialla on kääntöpuolensa).
En oo ollut ajamassa omalla autolla cup-kisoja moneen vuoteen, joten joku vois myös kuvitella ettei mulla ole ollut oma lehmä ojassa. Ja joku vois muistella vaikka sellaistakin, että punakilpien kiellon puolella oli erittäin vahvasti sellaisiakin komitean jäseniä, joiden hyvin menestynyt 2012 kalusto ei millään sopinut vanhan cupin 2013 sääntöihin. Tämä nyt on vaan mun mielipide, mutta kyllä lajin jatkuvuus ja vahvistuminen (mm. matalampi vakioautolla mukaantulon kynnys) sekä turvallisuus ja kisojen tekemisen helppous oli aikalailla päällimmäisenä vaikuttamassa kun punakilvillä jatkamisesta keskusteltiin.
Uudella cupilla on asioihin selkeesti erilainen näkökanta, ja mun mielestä on vaan parempi antaa kilpailijoiden kertoa osallistumisellaan mikä toimii ja mikä ei. Tähän maahan tuskin mahtuu useampaa valtakunnallista sarjaa (vaikka yksittäisiä "irtokisoja" siten onkin runsaasti), joten uudella cupilla on nyt tuhannen taalan paikka näytää miten hienosti kaikki toimii, kun vanha cuppi on antanut suosiolla tilaa.
Lisäksi toivoisin muutaman viikon takaiseen kysymykseen selkeitä vastauksia:
A: kyllä/ei?
B: kyllä/ei?
C: kyllä/ei?
-Paavo
|
Vastaukset kysymyksiin a, b ja c on kyllä kun kilpailija vain laittaa nimensä paperiin jossa lukee että auto on tieliikenne laillinen, kilpailun järjestäjä ei ota vastuuta lain vastaisista muutoksista.