Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 24.07.2004, 21:56
Pasi Pasi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 12.03.04
Sijainti: Pornainen, Finland.
Viestit: 340
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Tässä ois aikasempi keskustelu samasta aiheesta:
http://www.petrisimolin.com/ThePalst...?TOPIC_ID=6915

Jep, tuossa keskustelussa sanotaan, että:

Lainaus:
quote:
Pajeron tyyppivika: akselitunnelin päissä kaksi stefaa jotka vuotaa... helppo vaihtaa: neljä pulttia irti ja jarruputket irti. Akseli tulee ulos. Vaihda samalla jarrukengät ja putsaa sylinteri saattaa olla meinaan aika liukkaat jarrut. Peräöljyissä saattaa olla vettä... särkee stefan helpommin. Kannattaa puhaltaa perän huohotinreikäkin auki paineilmalla... on tod. näk. tukossa.
ja halusinkin tarkennuksen, että onko kyseessä nimenomaan tunnelin molempien päiden sisempi tiiviste, jonka vaihto riittää!? Vai pitääkö laakerit irrottaa ja vaihtaa myös molempien päiden ulommat tiivisteet (siis ne laakerin ulkopuoleiset)?

Edelleen asiaa pohtien Pasi

Niin ja en ole vielä aloittanut, talonlaajennusprojekti söi koko päivän ja kun ilta ja hyttyset saapuivat, niin oli voimia jäljellä vain hieman tutkailla jarruputkien irrotusta ja kuinka ollakaan, ovat muuten mutterit hiukka ruosteessa ja jumissa...


--
T: Pasi & Pajero -89 3.0V6
Vastaa lainaten