äske kävin tonkimas varastoa ja löytyhä sielt hyvät ryhissää olevat etu pakat. viel sinne jäi varalle onneks jokune setti

taka jouset otan ex-porttaali romusta, hion ja maalaan ne ja vetäsen super mällit väliin. pitää resepti kattoo toisesta topikista ku ainesosat unehtunu
samalla ku tein inventaaria sattu silmään orkkis tankki ja siihe jytky orkkis panssari.. hmm..
täs oli tullessaa orgis tankki heivattu mäkeen ja tilalla oli n:60L kantti x kantti tankki taka akselin takana. no se ois menny uusiks muuteki mut nyt kävi himottaa laittaa tuo alkup kokonen sinne

ei tarttei iha kokoaja olla tankkaas.. ku meininki oli koppiin laittaa haisemaan joku halpis turvatankki.. kontin täyttää aika tehokkaasti taka vinssi kotelo ja pyöränkaaret.. ja jos sen syylärin viel survoo tonne taakse
ööh.. etu ja taka kartaaneihi on nyt sit tuplanivelet olemassa.
ja ku kert tallil kävin ni pistin tuon uuven lava rumiluksen käyntiin

kauas se nyt on tuol hanges seissy.. no jokuse viikon ni sehä lähti ku palmun alta

laakin peli.
siit pitäs nyt tehä sellane väli rojektin väli rojektin väli rojekti

kytkin siin liiraa nii paljo ettei vaihteet mee kunnol pääle, kone repes kumi tyynyistä ku yritin lipsutella hangesta irti ja muuteki se on ...noh.. hieman kärsineen olonen

siin on kyl iha vetreen tuntune kone ja se T-18 Loota lyhyel ykkösel eli siit lähtee laatikko tähä portto jooppiin.
vai pitäsköhä sitteki pitää ekassa versiossa käyttövoima BENSANA!

saattas jopa kulkee yli 60km/h

...

tätähä Calmari jo ehotteli kauanaikaa sitten..
nopeuttas rojektiaki hiukan. tai noh.. on tuol kyl 2 Valmetin koneista koko tekniikka pakettiakin
emt..