Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 14.01.2013, 18:42
FoxySouthpaw FoxySouthpaw ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.01.13
Sijainti: Hämeenlinna
Viestit: 15
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
pakko kysyä, millä ja miten pumppasit syylariin pari kiloa painetta ?
Jäähdytysjärjestelmän painemittari? Joku ammattivehje kuitenkin kun tutun työpaikalla toimenpide tehtiin….

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja toyota4x4 Näytä viesti
juu tuo se tänne lahteen niin saat katsastetun henkilö auton alle.
Onnistuneen muutoskatsastuksen jälkeen nyt sitten jatketaan todennäköisesti hilun kanssa vielä toistaiseksi.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Kyllä tuo keittämisen syy kannataa selvittää ennen pitempiä nykyjä. Vaan jos se termari on oikeinpäin niin ottaa reilusti nestettä matkaan, ei siis pelkkää vettä, ja lähtee hiljakseen ajelemaan. Ja käy vaikka pienen lenkin jossain katuvalojen vaikutuspiirissä ennen kuin lähtee etemmäs.
Jos siellä on nyt vedet masiinassa niin oiskohan ideaa pistää sinne puhistuslitkut sekaan ja keikan jälkeen vaihtaa/ laskea ne pois ja huuhtoa koko se jäähytys systeemi.

Nii ja kýllä siellä pitää nestettä olla näin pakkasella tai muuten menee syyläri ajoviimasta jäähän.

Nii ja kun sinne on kaadettu enemmän sitä nestettä niin sehän on syytä käyttää lämpimäksi korkki auki niin pääsee ne ilmat pois. Siis niin pitkään kunnes termari aukeaa. Ja sen kyllä näkee kun se neste alkaa liikkumaan.
Tänään köröteltiin sitten sinne konttorille ja takaisin. Nyt on sitten yksi murhe vähemmän kun muutoskatsastuksessa ei ollut mitään ongelmaa.

Yllätyttiin positiivisesti kun ei hävittänyt nesteitä matka-ajossa kuin karvan verran. Ajo oli kyllä varovaisimmasta päästä ja veikin aikaa paussien kanssa. Nyt sitten mietityttää, että miten se hävitti nestettä niin pirusti ~30km aikana kun nyt hurahti sitten reilu 200km noinkin kivuttomasti? Olisiko tuolla edellisellä ajokerralla sitten joku ilmalukko ollut??

Koko matkan oli lämppäri täysillä puhaltaen kuumaa ja ihmetyksen luo myös auton lämpömittari, joka nousee vain 1/3 ?? Noh, nyt sitten edessä tosiaan se syylarin vaihto, mutta kannattaako sitä vaihtaa ennen kuin sais selville, mikä tuon edellisen alun perin rikkoi? Autolla ei tulla nyt ajamaan piiitkään aikaan ennen kuin se sitten on kondiksessa..
Vastaa lainaten