Näytä yksittäinen viesti
Vanha 14.01.2013, 11:02
TML:n Avatar
TML TML ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 15.05.04
Sijainti: Juuka, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Patu925 Näytä viesti
Tulihan se sieltä.
Eli nämä pikkuluokat on tässä uudessa kupissa ihan vaan rahastuksen tai paremminkin tunkkikaupan takia? Saattaa joku kohta sanoa että pidä ukko tunkkis...
On sulla kyllä käsittämätön halu riidellä ja vängätä;=). Luuletko ihan aikuisten oikeasti että kukaan kehtaa pitää CUP kisoja nykyisessä mittakaavassa jos siellä on ajamassa noin 20 autoa jotka lähes kaikki orkkiksia ja stanuja. Minimi määrä osallistujia jolla kisa kannattaa pitää on noin 40 autoa, ja sekin silloin jos ei tarvitse maanomistajille vuokria maksella ja palkinnot ovat kohtuullisen pieniä.

Mutta Suomi on vapaa maa, jos luulet että tämä kisojen pitäminen on hyväkin bisnes niin mikset ala itse kisoja järjestämään, pääsen minäkin sitten rakuttamaan kuin rakkikoira sinulle kun ei mene säännöt mieleen. Mulle pitää sitten tietysti olla semmoiset säännöt kuin minun autoni on että varmasti pärjään sillä. Ja mielellään minun kanssa samassa luokassa ei saa olla ajamassa muita että pääsen varmasti palkintopallille, tätähän sinäkin ilmiselvästi ajat takaa vai mitä??
Vastaa lainaten