Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee
20V koneessa ilmamäärämittaria valvoo ECU, ja 10V mallissa sitä ei ole, mites tää ratkeaa ?
|
Ideana oli pistää kaikki vanhat sähköt 20v koneeseen, eli periaatteessa ainut muutos on ne 10 venttiiliä kannessa lisää.
- En ainakaan ite usko että se moottri nohjaus menee pahemmin persiilleen, onhan 10v versiossakin ecu ja kun sähköosia ei sotke keskenään niin voisi onnistua.
Reisdok: melkein jo lähin tuleen koneen hakuun, ennen kun tajusin että Messilä ja Melliä ei oo sama paikka...Jos jollakin olis kulkua sinnepäin nii harjotus kone tulis samalla tänne.
EDIT: Imusarjoissa onkin eroja....tai siis 10v kannessa pyöreet reiät ja 20v vähän soikeat. Varaosakuvastossa oli käytetty samaa kuvaa molemmissa tiivisteissä nii sekotti. No TPS anturi vaikuttaa kyllä olevan sama.
Edit II: Nyt on koneremonttei tehty, Tokmannilta 6.99e

- Käväsin samalla yhellä paikallisella Volvo korjaamolla, on kuulemma 10h homma tuo koneenvaihto, tomaatin kans ehkä vähä lisää. Ehdotti että myy pois pas... ja osta toinen tilalle.