Hei
Joulu vaihtarina saatu "Irmeli" saakon jatkoa palstalla. Iski puuhastelu inspiraatio ja saikin Suzukin tekohenkitettyä katsastuksesta läpi. Samalla muutoskatsastin korinkorotuksen. Autohan on palsatalaisille entuudestaan tuttu. Auton mukana tuli vaihtotekniikka , mutta halusin kokeilla susukin omaa konetta, josko se pelaisi uudella kannentiivisteellä, mutta nyt näyttää siltä ettei toimi. Linkki edelliseen topikkiin:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=83850
No, niin jatkoa varmaan nyt seuraa tekniikan vaihdon tai uuden oman ehjän koneen hankitana. Olisi ahdin sarja ylimääräinen, jos tähän saisi jostain siksi aikaa ehjän suitzan 1000 koneen... ei ole inspiraatiota laittaa vielä Mazdan 1300 ohc konetta paikalleen, koska sekin täytynee ainakin avata tai koekäyttää.
Turbon voisi soveltaa tähän suskin omaan koneseen, kun ei tule varmaan tehojenpuolesta muutoskatsastus ongelmia.
Jos palstalaisilla olisi kohtuu hintaista suitsan ehjää konetta saisi mazdan tekniikan vaihtarina.
Skeptinen kun olen niin purin jakopään ja otin irti vesipumpun varmistaakseni vain, että se toimii, hyvät nesteet oli, se pieni paine jäähdytysverkossa taitaa ollakin ihan normaalia näissä susukeissa? Ei tämä kylläkään lämpöjä nosta vaan pysyy tasaisena, niin katellaan vielä.
Tässä tuli katsastusmiehen hylätessä öljyvuodosta vasen etuakselin stefa korjattua, ei maksanut kuin 3,70 € Mätänetistä. Että tämä on asentajaystävällinen auto.
Heilahduksenvaimmenin vaatisi hiekkapuhaluksen ja uudet maalit.