Ehkä keskustelu on mennyt hieman aiheesta sivuun, mutta yllättävän hyvä keskustelu on saatu aikaiseksi. Varsinkin eriävät mielipiteen on mielestäni käsitelty hienosti.
Olen etsinyt C4:sta jo melkein vuoden ajan. Vastaan on tullut vettejä, jotka tarvitsevat jo todella paljon valuuttaa, että ne saadaan "kuosiin". Ehkä tämä asia on vaikuttanut C4 vettejen arvoon...
Eräillä ihmisillä tuntuu olevan yleinen mielipide että, mobile.de:stä löytyy unelmien auto todella edullisesti oli kyseessä sitten auto kun auto. Itse en uskaltaisi tehdä ostopäätöstä jobbarin kamerapuhelimella otettujen valokuvien perusteella... Eräät tahot väittää, että saahan noita saksasta hintaan XXXX:t euroa...
Yritän siis todeta, että tottakai autoihin tulle ajan patinaa, sekä käytön jälkiä, mutta eikös sama asia ole ollut C1, C2 sekä C3 kanssa, koska tuskin monessakaan C1, C2 tai C3 on alkuperäinen sisusta tai maalipinta, ym... Ne on täytynyt uusia ajan saatossa.
C4 taitaa olla nyt hieman väliin putoajan roolissa. Mutta niinhän ne kaikki generaatiot ovat olleet.
Itse olen hankkimassa C4:sta, enkä ole pohtimassa veten myynti arvoa. Minulle C4:sen arvo määräytyy loistavana vapaa-ajan vietto tapana ja loistavana harrastuskohteena.
-jussi
Note! This message was posted anonymously!
|