Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 12.01.2013, 21:19
tunabomber tunabomber ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.01.12
Sijainti: Sawo
Viestit: 69
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mparty Näytä viesti
Takavedolla tuo ei edessä vaikuta koska lukittuu vain kun tulee vetoa kardaanilta. Eipä ole tainnut tulla maantiellä vielä nelikko päällä ajeltua, maastossa kääntösäde kasvaa, tulee kankeampi kääntää.
Näin olin ymmärtävinäni Lontoon kielisiltä sivuilta. Tuota 231:n part time nelivetoahan ei ylipäätään suositella käytettäväksi (ainakaan pitävällä) maantiellä joten sen suhteen ei muutosta ajotottumuksiin. Ylipäätään aika vähän maantietä näkee toi oma menopeli.. Ja maastossa uhraan mielelläni vähän kääntösädettä pidon nimissä On tuo nimittäin niin iso puute että jotain on keksittävä..

Jos noita budjettilukkoja vertaa niin Spartan ja lock right taitaa olla käytännössä yksi yhteen. True trac on ilmeisesti lsd ja sitä kautta vähän eri kategoriassa.. ennemminkin päivittäiseen ajoon. Toi power trax no-slip kiinnostaa että onko siinä oikeasti eroa noihin kahteen ekaan Vai pelkkä hinta.. ilmeisesti kuitenkin 100% lukko eikä mikään kitka.
Vastaa lainaten