Viestiketju: kehu tojoa topic
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 11.01.2013, 18:52
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Perusasetus

Minä mistään mitään tiedä... Mut tallissa (pukeilla) on yks 60:nen 61:sen tekniikalla ja just tuoreeltaan hommattu HDJ80. Emäntä kun ajo hodarilla, ni käski pistää sen golfin heti myyntiin, kun tojo on mukavampi ajella... Meitin pesueen "maasturi harrastus" alkoi joskus, kun hankittiin -93 vuotinen grand chero 5.2 v8. Ajelin sillä kerran talvi aikaan "offia" auraamatttomalla metsätiellä ja kaveri kävi hinaamassa mut sieltä pois HJ 61:sellä. Se sitten tuli vaihdeltua Wagoneeriin, missä oli 60:sen moottori ja laatikot. Mökillä ojan ylityksen seuraus oli se, että naapuri kävi mut nyppäämässä ojasta pois HJ60:sellä...
Sen ojan olen HJ60/61:sellä ylittänyt ja hodarilla on menty syvemmässä umpihangessa, kun jeepillä. Onhan tuota kaalimatoa joskus joutunut nyppimään, ei nimittäin oo taka vinssiä vielä, mut kait sitä ajelee liian iisejä reittejä, jos ei välillä jää jumiin...
Kyl grand chero oli mukava ajella, mut ei oo sitäkään ikävä, kun on perheessä kaks LAND CRUISERIA...
Vanhat Corollat ja Carinat oli kanssa joskus poikasena kivoja laitteita räpätä...
Lapsetkin kiljuu innoissaan aina, kun näkevät TOYOTAN jossain kylillä...
Mutta en minä kyllä mitään mistään tiedäkkään...
Mut kyl TOYOTA on paras!!!!
Vastaa lainaten