Viestiketju: Corveten arvo
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.07.2004, 09:44
Guest

Perusasetus

Joka tapauksessa foorumi aktivoitui hetkeksi. Haluaisin lisätä vielä Vette myllyyn.

Olen nähnyt C6:sen näyttelyssä. Mielestäni siinä on paljon samaa kuin C4:sessa. Mielestäni se on jollakin tavalla C4sen ja C5sen ristisiitos. Pettymys tai ei - en osaa sanoa oikein mitään. Se ei vain herättänyt mitään tunteita tai hajatelmia.

C3sen voimakkaat suorastaan eksperimentaaliset korilinjat olivat liian teatraaliset minun makuuni, ja ne antavat lupauksen jostain muusta, mitä on tarjolla.

C4nen ja C5nen on mielestäni vain aikakausiensa tuotteita. C5nen on enemmänkin apinoitu italialaisista urheiluautoista ja yleisestä massa-autojen pyöristymisestä. Samalla tavalla C4nen oli apinoitu aikakautensa vaikutteista. Olen varma, että kun vuosia kuluu C5nen ei ole erityisen haluttu Vette muiden generaatioiden rinnalla. Auto on vielä erityisessä asemassa, mutta uskon sen hiipuvan kuten muutkin generaatiot.

Voi olla, että minua voidaan luonnehtia maalikoksi, mutta C4nen näyttää MINUSTA vain aika paljon leveämmältä (kokemusta kaverin uudemmasta C4sesta) ja matalammalta kuin C5nen vaikka tuskin niin on. Nuo pyöreät muodot havittävät mielestäni muotoilun särmikkyyden. Ajettuani C5sta olen yllättynyt, miten henkilöautomainen se olikaan - tiedä sitten haluaako sitä joku harrasteautostaan, ainakaan eksoottisesta (Pohjolassa). Minä en ainakaan maksaisi C5sesta, koska se on samanlainen Vette kuin muutkin. Tuo pyöreys näyttää jääneen tuohon C5seen, mikä on mielstäni OK. Mielestäni C4nen ja C5nen ovat kummatkin aika vaatimattomia ulkonäöltään - ihan ilman madallusta ja isompia renkaita. Eniten harmittaa, miten huonosti C5nen erottuu muista urheiluautoista, kun C4nen näyttää selvästi virkistävän erilaiselta varsinkin nykyään.

Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten