Näytä yksittäinen viesti
Vanha 10.01.2013, 12:17
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Trygissä minulla (on aiemmin Nordeasta otettu). Palvelusta ei ole paljon negatiivista sanottavaa. Tässä muutama kokemus:

- Vaihdatin autosta tuulilasin vakuutuksen piikkiin, kun lasi oli haljennut. Myöhemmin soittivat vielä vakuutusyhtiöstä perään, että autohan on ollut tuon takia yön yli korjaamolla, että mihin tilille maksetaan korvaus keskeytysvakuutuksesta. Ei tullut mieleen tuo itselle kyllä.

- Kerran korjautin kiveniskemän lasista, kun muistin, että niissä korjauksissa ei ole omavastuuta vakuutuksessani. Soitin sitten, että mitenkäs saan korvauksen. Siellä neiti kyseli muutaman kysymyksen ja sanoi, että sopiiko, että maksavat korjauksen samantien, kun vahinkokäsittelyssä on niin pitkä jono? Sopi tietysti, mutta piti vielä oikeen varmistaa, että pitääkö jotain lappuja lähetellä. Ei pitänyt.

- Ostin kuorma-auton ja halusin siirtää bonukset sen liikennevakuutukseen nyt seisonnassa olevan Jeepin vakuutuksesta. Laitoin yhteydenottopyynnön ja siihen kirjoitin asian. Seuraavana päivänä soittivat, että tehty ja kertoivat vielä, mikä on oikean laskun eräpäivä. Olin kuitenkin jo ennalta valmistautunut, että ei voi mennä bonusten siirto noin helposti...

- Yksi negatiivinenkin kokemus on. Yhden lasivahingon taas korjautin ja jossain vaiheessa soitin tehdäkseni vahinkoilmoituksen. Ohjattiin sitten lasivahinkoihin. 20 minuuttia jonotettuani ei enää ollut aikaa odotella ja jäi sitten vahinkoilmoitus tekemättä kun myöhemmin en muistanut enää. Huonoa oli tuossa tietty tuo pitkä jonotusaika.

En nyt ainakaan ala vakuutuksia kilpailuttamaan, kun tuo kuorma-autohomma meni noin sujuvasti. Olin jo vähän siihen asennoitunut, että nyt voisi ne kysellä...