Mutta jos remmikone, ja potkasee taaksepäin, niin jako voi hypätä.
ja onko tosi että ei käy kaikilla tyhjäkäyntiä, vai pätkiikö vuoronperään?
siis auto tyhjäkäynnille, ja tulpanjohtoja vuoronperään irti? sitä en tiedä hajottaako muuta, kun jännite pääsee kasvamaan, mutta jos paska virranjakajan kansi, tai johdot, niin alkaa kyllä iskemään läpi.
Ja tuolla MP:n kukkasumuttimella löytyy helposti "läpilyönnit" sytys johdoista ja viranjakajan kannesta.
Tuota vettä/höyrystymistä tuli taannoin käytettyä noiden muutaman satasen kotteroiden karstanpoistoon, mutta noille -70 luvun kastoittuneille kulkineille oli seuraava resepti:
Kone kuumaksi esim. 100 km/h rajoituksella raskaalla kaasujalalla, ja heti kun auto pysähtynyt, niin kaasulla max. kierrokset, ja kaasarin kurkkuun lämmintä/kuumaa vettä 1,5 litran limpparipullosta jatkuvana norona "kuin kalja kusettais"
Ja huom! kyseessä oli -70 luvun ladat, toyotat ja fordit, ja ilman turboa!
Nyt jos vastaavaa tekis mieli kokeilla, niin pistäsin pissapojan pumpulta suuttimen kaasarin imupuolelle jotta vois käyttää nimenomaan silloin kun kone on kuuma (siis raskaassa ajossa).
p.s kerran hinattiin ladalla n. 5,5 metristä asuntovaunua, ja päätettiin hyödyntää tuo kuormitus, ja täräyttää karstat maailmalle, ja hyvin tehosi

vaunua pestiin pitkään ja hartaasti