Näytä yksittäinen viesti
Vanha 23.07.2004, 08:11
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali

Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Moi,

kyllä mulla on öljyt pysyny porttaaleissa, ainoa hieman arveluttava asia on että oikealla edessä öljy värjääntyy tummaksi, pääsiskö tekemisiin murroksen rasvan kanssa? Vasemmalla edessä ja takana öljy on pysynyt erittäin kirkkaana, eikä ole mennyt vettäkään sekaan.

Mulla on porttaaleissa kans "ylitäyttö", siitä ison tarkistus/lisäyspropun päällä olevasta pikkupropusta (n. 14mm kanta) olen tunkenut muutaman desin ylimääräistä eli niin paljon kuin saa menemäänperiaatteella liian kanssa pärjää aina... :-) Porttaaleissakin on peräöljy, vaikka ei taida olla ihan valmistajan suosituksen mukaista.

Oothan tarkistanut että pyöränlaakereissä ei ole liikaa välystä? Olen antanut itseni ymmärtää, että jos se alempi akseli porttaalissa on "väljä" niin porttaalirattaat eivät ole soppelissa kosketuskulmassa ja myös kuluvat nopeammin, luulis lämmittävänkin hieman.

Maantiellä olen ajellut 80-85 km/h vauhteja, hieman hämmästytti bensankulutus Raajärveltä palatessa, Ranua-Oulu väli vain 15 lirtaa sataselle aika painavalla autolla, oli kaks appariakin kyydissä. Etuporttaalit ei lämpene ollenkaan, takana yleensä tosi lievästi, mutta Raajärveltä tullessa perät ja takaporttaalit oli aika lämpimiä, arviolta reilu 40 astetta (mulla on lämpömittari etuperän nokassa, muut "mitattu" yläraajalla), kun oli tosi nätti keli, varmaan 25 lämmintä.

Miten sä olet porttaalien huohottimet toteuttanut?

-Paavo

Kuka virittää ensinnä porttaaleihin jonkun jäähdytysjärjestelmän, neste ??? tai ohjata ilmaa jostain tyyliin ramair...

TOSI miehet kurvaa Dodgella
Vastaa lainaten