Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 22.07.2004, 22:11
JanneBlomgren JanneBlomgren ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Sipoo
Viestit: 995
Perusasetus

Onhan se aikamoinen möhkäle se 14 pulttinen, siitä pystyy parisen senttiä höyläämään pois mutta vähenee maavara siltikin. Miten paljon en ole mitannut, mulla kun ei vaihtoehtoja takaakselille juuri ole.

Kyllä np208 nyt sentään jotain kestää vaikka ei tosiaan ole paras vaihtoehto. Hyvää on tiuhempi maastovälitys (2,61) kuin noilla 203/205 (2,0). Mulla se on sentään 427 takana ollut eikä ole voiman takia mennyt rikki. Hajosi kyllä häntä kun kardaani meni mutta se on toinen juttu. Ja alunperin se tosiaan roikkuu ihan törkeen matalalla mutta mulla ei sitä ongelmaa ole enää, pohjapanssari on aivan suora 6mm plootu suoraan runkopalkeissa kiinni. Eikä ketjukaan ole enää paikallaan.

10 pulttinen kestää vakiorenkailla maantiellä mutta jos oikein meinaa tosissaan ajaa maastoa 33" on jo liikaa. Mutta tässä pitää nyt ottaa huomioon mihin käyttöön ja millä tavalla sitä auotoa ajetaan. Jollakin saattaa kestää vaikka miten pitkään mutta itse en siihen luota. Onhan ne osat varmaan halvempia mutta kun kerran sijoittaa siihen 14 pulttiseen niin et tarvitse niitä osia paljon ostella. Yleensä näissä on 4,10 välitykset, ihanteellista olis varmaan etsiä sellainen auto josta sais kummatkin mutta kun ei niitäkään löydy ihan joka romiksesta. Eli pitää löytää K20 pickuppi tai Subbari(4wd). K30 pickupista taas löytyy dana60 etuakseli joka on aika suosittu rapakon takanakin. Näissä K20:sissä voi takaakselina olla joko kevyempi tai raskaampi (kelluvat vetarit) malli 14 pulttisesta.

Vanin G30 malleissa on 8 pulttiset vanteet kuin myös K20 malleissa, ainakin näissä mitä mulla on.



Kyllä jenkki on jees!

"Idioottivarmalla" aliarvioidaan idiootteja
Vastaa lainaten