Näytä yksittäinen viesti
Vanha 08.01.2013, 21:15
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++

Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Perusasetus

Oma vika.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja miksin Näytä viesti
NO mä rohkenen olla eri mieltä. Nämä kissanhännänvetopostithan voi aina skipata, ja suurin osa vastauksista on ollut joko asiallisia tai sitte erittäin asiallisia. Ja IMO vastanneet siihen mitä mä yritinkin kysyä. Mun mielestä.
Ja pieni hiekkalaatikkotouhuhan totta kai tälläseen lautaan kuuluu, pitääkin kuulua.

Erityiset kiitokset monista eri merkeistä kokemuksia omaavien mielipiteille, ja toisaalta yhtä paljon LR-vammasille. Tässä on jo aika huomattava määrä perustietoa asiasta kasassa.

JA asiasta, ei mua vielä olla saatu pois DiscoII:n hankinta-aikeista peloteltua. Ykkönenki saattas tulla kyseeseen.
Pahalta se nytte jo näyttää.
Nii justiinsa. Meinasin jo et en kommentoi enää mitään,alko "rakit" räksyttää siihen tahtiin. Mut noihan se kai pitäskin mennä,Sul on montaa näkemystä ja hyvää tietoa. Mikään negatiivinen ei tuu yllätyksenä ja positiiviset yllätykset ei ole haitaksi. Jos ei se oo kestävin tai luotettavin ni mitä sitte? Tosiasiat kannattaa tiedostaa ni ei mee halpaan. Jos sä tykkäät siit ni se on tärkeintä. Kaikkia hyviä ominaisuuksia ei oo yhessäkään autossa,kaikissa on jotain vikaa ja jotain hyvää.