Tänään tuli pari tuntia vietettyä asian tiimoilta tuon mönkkärin parissa eikä meinaa onnistua millään.
Eli otin mittariin signaalin suoraan laturin kelalta ja kyllähän se lukemia näyttikin mutta hieman kun nosti kierroksia niin mittari sekosi. Sitten kokeilin vielä kahdesta muusta piuhasta eli CKP sensorin piuhoista mikä sitten ikinä onkaan niin toisesta sai myös jonkun signaalin mutta sekin sekosi kierroksilla.
Mikähän tuohon auttaisi? Diodilla saisi leikattua sen aallon toisen puolikkaan pois mutta ihan suoraan ei nyt vaan järki riitä. Pitää ehkä sitäkin vielä kokeilla.
Ideoita?
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|