Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.07.2004, 21:28
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Perusasetus

Moi,

> Huoltoasemalta saa jarrujen putsaukseen tarkoitettua ainetta, on vähän helvatan tehokasta

Hyvin tuo letkuvesikin vei turpeen mennessään, jonkinverran vaan piti ruiskutella että sai kaiken pois. Vois kokeksi hankkia tuollaista jarruputsia, vaikka en heti uskokaan että se tällaisessa tapauksessa kovin paljon auttaa.

> liikkuvat osat olen rasvannu kuparitahnalla jottei valu liinoihin lämmitessään

Kiitos, just tällaista tietoa hain, nyt en purkanut jarruja sen enempää, mutta enskerralla vois ottaa kengät pois ja hieman rasvata noita liikkuvia osia.

> Oletko Paavo kysynyt paljonko kahluusarja maksaa,eli ne stefan näköiset systeemit
> jarrurumpuihin.Ne pitävät kyllä jarrut puhtaina ja kuivina,en tosin tiedä kestävätkö
> ne talvella

Pelkät tiivisteet? En tiennyt moisia olevan olemassakaan, mutta mitenhän nuo mahtavat toimia, jos kuuma akseli upotetaan kylmään suohon, niin rummun sisällä oleva ilma jäähtyy ja supistuu eli alipaine vetää varmaan kuraa sisään ihan itseksen? Tietty jos laittais vielä painetta rummun sisälle, mutta se olis jo mun nikkarointitaidoille melkoinen ponnistus.

> tälläiset vaan rakennat akseleihin, näyttäisivät olevan Wilwoodin osista tehty

Eivät olisi kovin pahan hintaisetkaan, mutta eivät käy yhteen orkkisvanteiden kera, ja mulla on niitä nyt 3½ satsia joten ihan helpolla en ala vanteita ja renkaita vaihtamaan, paitsi jos voitan lotosta enemmän kuin 6 oikein.

-Paavo

Vastaa lainaten