Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 05.01.2013, 15:09
armas:n Avatar
armas armas ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.07.05
Sijainti: Etelä-Savo
Viestit: 481
Perusasetus

Järjellä tila-auto tai pikkubussi (VW, Chrysler), myös nelivetona tuo VW.
Tunteella esim. tuo -HMY:n- linkkaama pikkuvero-Discovery, vaikka sivuttain matkustaminen on vähän...ikävää. Discovery II:sia löytyy myös seitsemälle, joissa kaksi paikkaa naama menosuuntaan. Tavaratilaa ei tuolloin paljoa jää. Dieselinä verot kovat ja bensana kulut muuten vaan kovat, jos enemmän ajelee.

Aihe tuli aikanaan kohtuullisen tutuksi, kun piti sovitella kaksien kaksostyttöjen neljä turvaistuinta samaan autoon.
Ongelma ratkesi kaksiovisella Rangella, joka tuolloin oli käyttöautona. Kaksiovisessa mahtuu kolme turvaistuinta/koroketta takapenkille, sehän on kuin kirkon penkki malliltaan (ei ihan yhtä kova) ja leveyttä on hieman enemmän kuin neliovisessa. Neljäs turvaistuin oli etupenkkien välissä naama tulosuuntaan ja vähintäinkin riittävästi köytettynä. Istuinjärjestystä vaihtamalla sopu matkustajilla säilyi.
Se oli sitä aikaa kun tilapäisesti sai ylittää rekisteröityä henkilölukua.
Rangen jälkeen oli Disco II 4.0 V8, jossa oli seitsemän istuinta. Vuotuiset ajokilometrit niin vähäiset ettei niin harmittanut tuo €/km.

Kait muistakin merkeistä löytyy kelpo 7-h. rek. autoja, eivät vain ole tuttuja.
Vastaa lainaten