Viestiketju: Willys ToySan
Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 03.01.2013, 13:00
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.446
Perusasetus

Ei minulla tähtilaseja ole päässä, kyse on siitä että tuollaisen varsin harvinaisen, vanhemman auton soisin pidettävän mahdollisimman orkkiksena - tai edes uskollisena lähdemaahansa. En minä alkaisi 50- luvun japsiautoon ruuvaamaan jenkkiosia enempää kuin mitä autossa mahdolliseati on jo alunperin ollut


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bj45lava Näytä viesti
Niin ja Mersun akselit Jeepissä on ok, mut Toyotan ei
Pari miljoonaa kappaletta valmistettu 90- luvun xj on vähän eri juttu kuin 50- luvun willys

Lainaus:
Eihän tommosen Willyksen vakiotekniikalla ole miltään osalta paskankaan virkaa jos meinaa tolla autolla oikeesti vielä ajaa tuolla nykyliikenteen seassa eikä vain hautoa sitä tallissa.

Ja jos jotain nykytekniikkaa tonne pitäis laittaa ei sitä vakio Jeepeistä ainakaan löydy tilalle...
Jos tuota esim. kesäautoksi tai ympärivuotiseksi harrasteautoksi miettii, niin vaikkapa dana 44 akseleita löytyy ihan hyvin ja edukkaaseen hintaan. Jos välttämättä dieselin haluaa niin sopivia järkeviä jenkkiehdokkaita toki on aika vähän.. bensakoneita sitten vaikka ja kuinka. Nykytekniikkaa tuohon tuskin monikaan sovittaa, eikä sellaiseksi oikein voi patrollin nokivasaraakaan kutsua

Mutta kuten totesin, jokainen tyylillään. Ainakin ulkokuori on hieno!
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.

Viimeksi muokannut Timo_L : 03.01.2013 13:11
Vastaa lainaten