Lainaus:
quote:
kun sen sääti samaan pituuteen kun vanha niin se kierreosa oli jo polkimessa kiinni,eli mulla ainakin kierteestä pitää ottaa n. 1cm pois.(tosin en mä sitä ole vielä lyhentännyt)
hj keulalla on tehostejan kohdalla uloke ja polkimelle menevä varsi on pidempi.
mä annoin tehostajan olla paikoillaan ja siirsin vähän sitä kytkin sylinteriä kun sen siirto tuntu helpommalta/mielekkäämmältä itsestä.
hj rintapellin palasta sai hyvän peitelaipan sinne kytkin sylinterin alle kun hj kytkin sylinteri kiinni kahdella pultilla mulla bj vanha sylinteri oli vähän vuotanut.
sitten tein myös kiinikkeen wilwood jarrupaine säätimelle siihen tehostajan kupeeseen.
ai nii vielä mikjus piti kysyä riittääkö alipaine pumpun teho matalilla kierroksilla hyvin useaan peräkkäiseen jarrutukseen ettei jarru kovene,katselin vain että sulla tulee letku tuolta pumpulta suoraan ja se kivan kokonen säiliö on sieltä pohjan alta varmaan poistettu sähläämästä.
vuntsin vain sitä jos mulle tulee myös tehostettu käsijarru, kuinkahan alipaine pumppu jaksaa hoitaa tehtäväänsä?
Edited by - jjtp on 21/07/2004 09:18:30
Edited by - jjtp on 21/07/2004 09:54:36
|
Mä sain sen tangon säädettyä samaan mittaan ilman että kierreosa osuisi polkimeen (bj-40 1978). Tosin tehostajan ja rintapellin välissä on prikkoja. Funtsin jälkeenpäin että hyvin tulee siitä vesi sisään jos ajaa syvälle. Täytys tehdä sinne sellanen kumitiiviste. Mulla on nyt siinä jarrussa se hj-60 vakiosäiliö mutta en kyllä huomaan mitään eroa vaikka sitä ei olekkaan. Saa nähdä sitten kun saa levyt eteen tuleeko mitään eroa.
-
http://www.G-69.tk -