Olen noita jotain edullisemman pään 15 000 lbs vinssejä netistä katellut ja jollain merkillä taisi olla 17 000 lbs mallikin. Jotain sellaista se varmaan pitäisi olla. Kalleimpiin taas nyt ei just ole varaa. Esim. nopeudella ei tuossa sovelluksessa oikeastaan mitään merkitystä.
Tuotakin ajattelin, että toiseen suuntaan kääntöpyörällä. Se voisikin toimia taakse, kun siellä vaijerilla paremmin tilaa kulkea. Samalla se pyörä voisi olla eteenpäinkin yhtenä vaijerin ohjurina. Tällöin poistuisi se rummun yläpuoleltakin tulevan vedon ongelma.
Noissa on alunperin osassa hydraulivinssi tuossa lavan ja hytin välissä poikittain ja siitä sitten pylpyrän kautta vaijeri eteen tai taakse. Sähkövinssille vaan ei oikein välttämättä ole tuossa poikittain tilaa ja sen pylpyrän ja sen kiinnityksenkin pitäisi olla mallia tukeva! En vaan ole kunnollisia kuvia aiheesta löytänyt, niin tuo Sisuissakin käytetty kiinnityspaikka tuossa rungon kyljessä, lavan alla tuntuisi helpommalta rakennella.
|