Mutta pieni kone (no isompi kuin alunperin) ja isot renkaat tekee yleensä sen että kytkintä joutuu luistattamaan?
Taannoin isä opetti b-mallin kadetilla ajamaan, ja jos jalka unohtu kytkimelle niin heti huomautti pahemmin kuin jos sammutti lähdössä!
Itse olen välitellyt noita cruisereiden jakiksia, ja se todella auttaa, vaikka vääntö alle 700 kierroksen jotain muuta kuin 4K:n
Aikanaan tuommoisella 4k-koneisella corillalla tuli yritettyä ottaa sutia, ja jos ensimmäinen yritys epäonnistui, niin levy oli niin lämmin että uudestaan ei kannattanut yrittää. "poltin" yhden levyn, päällepäin näytti vain kiillottuneelta, mutta ei alkanut pitämään pitempään vaikka hiekkapaperilla karhensi.
Mutta jos paineasetelma on sormin käytettävä, niin vika siellä?
katseleppa jostain vastaava ke-70 corilla, ja käy vääntelemässä kytkinhaarukkaa?
Mutta kytkimen pito on käsittääkseni huomattavasti riippuvainen levyn lämpötilasta, ja jossain möngitään jalka kytkimellä, ja esim 50% kierroksista jää levyyn vaikka 30 sekunttia, niin myös puolet sen hetkisestä kampiakselitehosta jää kytkimeen, ja vaikka tehoa olisi 20kW, niin se on 10kW! ja sitten katukäytössä kytkin luistaa maksimissaan (muutaman) sekunnin, niin lämpökuorma pienempi.