Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma
http://engines.honda.com/pdf/manuals/31ZJ1611.pdf
Tossa manuaali ja onhan tuossa koneessa latauskäämi sekä diodit, joten saat vaihtovirtaa ihan oikeastikin. Sivulla 57 on sähkökuva ja siinä harmaat johdot ennen diodeja olisi omiaan tuolle diesel-mittarille. Mutta voipi olla helpoin kietaista tuollainen induktiomittarin anturi noihin tulpanjohtoihin ja antaa lumen pöllytä 
|
No niin. Asiaan on perehdytty tuon lingon moottorin osalta ja hommahan oli juuri noin eli kiitokset tuosta.
Aiemmin kun mittailin noita niin en saanu oikein tuloksia koska mittasin aina maata vasten ja sehän ei oikein antanu mitään tulosta mistään. Mutta vaihtovirta mittaus tuotti tuloksen noiden harmaiden johtojen väliltä. Ja tulos oli semmonen että joku volttimittari osuisi jo melko lähelle tonttia. Tyhjäkäynnillä joku 10-16 V AC:tä ja täydellä joku 36 V
No sitten se dieselin jenkakello kouraan, siihen mönkkäristä 12 V sähköt ja lingosta toinen johto signaaliin ja toinen maata vasten, ei väliä miten päin niin...
Tulos oli tämä.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi