Näytä yksittäinen viesti
  #19  
Vanha 20.07.2004, 20:55
mikjus:n Avatar
mikjus mikjus ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 5.965
Perusasetus

AArghhhh? Vähän aikaa raksutti että miten voi olla d44 FF? Vai oliks se sun viritelmä niin rakennettu että ne FF osat on sovellettu d44 etunavoista?

Nyt kun tutkailin tota toyo FF taka-akselia niin jotenkin näyttää että se levy on pultattava navan taakse kuten edessäkin muuten joutuu työstämään levyä/napaa aika radikaalisti. Joutuu siis vaihtaan ne etunapojen pyöränpultit taakse.

Nii ja se subarun jarrusatula onkin siis sellanen satula jossa on vaan omat vivut mekaaniselle käsijarrulle. Niillä sais helpot kääntöjarrut taakse muuten.

Mä laitoin tollasen hj-60 tehostajan ja pääsylinterin omaan berttaa työstämällä hiukan reikiä jotta se mahtu kytkinsylinterin viereen. Oli hiukka eroa '81 ja '85 hj:n tehostajan rummulla ja se uudempi meni helpommin (jossa panta). Polkimelle tulevaan tappiin en tehnyt mitään muuta kun säädin sen kohdilleen. Miksi tuo lyhennys pitäis tehdä? Mulla toimi ainakin tosi hyvin kunnes yhden mettäreissun jälkeen jarruista tuli sellaset että saa polkea viisi kertaa ennenkuin mitään tapahtuu. Outoa koska nestettä ei vuoda mistään. Ettei vaan pääsylinteri olisi huollon tarpeessa?







- http://www.G-69.tk -
Vastaa lainaten