Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Offroadrunner
Samat renkaat oli paikallaan kun myyntikuvissa, ja muttereiden kireydestä päätellen ei ihan vähäänaikaan oltu auottukaan. Ne reiät runkopalkissa on senverta isoja ettei ne ihan parissakuukaudessa ilmesty, laittasin kuvan jos osaisin. Täytyy vaan alkaa sitä lootua hitsaamaan.
Laatikoihin ja periin oon vaihtanu ölpät, mutta mihin se liittyy tässä topikissa? Nii ja troopperi se on.
|
Ei mitenkään. Tuon tarkoitus oli torjua pahaa mieltä ja estää seuraava topicci missä manataan kun nelikko ei kestä päällä siinä kohtaa kun oot fiksannu ja pajottanu auton mieleiseksi...
Onko intin vanha vehje?? Se nimittäin selittäisi nuo katkinaíset pultit ym. Ite pistin omaan berttaan 75:sen akselit ja niissä oli vaikka mitä pommia. Alkaen vetarien irrotus pulttien poikki vedosta päätyen 6 millin auraukseen etuakselilla...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|