Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 31.12.2012, 20:19
Offroadrunner Offroadrunner ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 22.06.07
Sijainti: oulu, Finland.
Viestit: 301
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy Näytä viesti
Pikkis vai troopperi???

Pyörän pultit on osattu kääntää ehkä poikki kun leiman jälkeen se trokari on vaihtanu siihen sopivammat renkaat ja se teipillä kiinni ollu kusklin peili on voinu pudota myös leiman jälkeen. Jos valokuvio ja suuntaus on kohillaan niin eipä se vesi siellä umpiossa mitään meinaa. Jarrut voi puoltaa esim. eripari renkaiden tai vanteiden takia tai olla puoltamatta vaikka dynolla niissä olisikin eroa. Esim. edellisellä bertan etuakselilla oli varmaan kymmenen vuotta joku 25 prossan ero mikä ei ikinä muuttunu mihinkään eikä se myöskään puoltanu. Runkopalkki on voinu olla ihan hyvän näköinen vielä leimahetkellä ja sen voin sanoa että jos veät kärriä tuolla niin omat kriteerit on syytä olla korkeammat tuon rungon ja koukun suhteen kuin kats.konttorin.
Eli kun pistät paikkoja sinne runkoon niin materiaali sitten jotain 5 mm.plootua EIKÄ esim. kahvipakettia ja alustamasaa... Paikaksi kyllä kelpaa niin ohut pelti kun saat hitsillä pysymään mutta ei kannata sitten itkeä kun kärri jää johonkin risteykseen kaikkine takapuskureineen. Näinkin on käyny mutta ei onneksi itelle.

Ja loppuun vielä että kato ne laatikoiden ja perien öljyt...
Samat renkaat oli paikallaan kun myyntikuvissa, ja muttereiden kireydestä päätellen ei ihan vähäänaikaan oltu auottukaan. Ne reiät runkopalkissa on senverta isoja ettei ne ihan parissakuukaudessa ilmesty, laittasin kuvan jos osaisin. Täytyy vaan alkaa sitä lootua hitsaamaan.
Laatikoihin ja periin oon vaihtanu ölpät, mutta mihin se liittyy tässä topikissa? Nii ja troopperi se on.
Vastaa lainaten