Kuullut, että suurin osa vag;ilaisista perinteisistä automaateista on laatikko vikasia kun ne on tuotu suomeen siirto/tehdas öljyillä jotka olisi pitänyt vaihtaa ennen luovutusta, mutta suomaliainen huolto on vaan vetänyt tikun ylös ja todennut, et hyvä on vaikka korroosion estoaineet vaan laatikossa oli öljyjen sijaan
Saksasta tuodut autot kulkee miljoonan ennen laatikon poikimista.
Suomiautot 200t ennen ensimmäistä laatikon poikimista eli jos ei ole laatikkoa vaihdettu muualta tuodusta autosta tai varaosasta ja ajettu yli 200t suosittelisin jättämään väliin ellei ensimmäiseltä omistajalta osta joka tiennyt vaihtaa öljyt ennen ajoa.
Tämän kertoili automaatti volkkarilla liikkunut herra joka kaksi suomilaatikkoa hajotti pariin vuoteen kunnes Ruotsista oli laatikon tilannut niin rupesi kestämään.
Porukoitten automaatti T-4 tai 5 poiki laatikon alle 100 tuhanteen ja metriäkään ei ole vedetty koska rungossa ei ole vetokoukun kiinnityksen tulpat auki, mutta on ehta suomeen uutena tuotu auto.
Yhdellä leirintäalueen vieraalla oli isovaunu perässä automaatti laatikkoisessa T-5 volkkarissa ja sano uudesta asti vetäneensä vaunua, mutta oli alle 100Km vaihtanut uudet öljyt laatikkoon eikä 300t mennessä ollut ongelmia ja kovalla käytöllä kun keikka hommaa teki ja vaunua kiskoi.