Lainaus:
quote:
whitejack toi käsijarru pitää olla katsastuksessa mekaaninen,hyvä aihio on mikroauton vaijerisatula,audi 80 takasatula saa mekaanisen ja hytraulisen jarrun samaan sylinteriin.
mikjus noi puolikevennetyn akselin päässä olevat pultit kannattaa sit suosiolla vaihtaa kovempiin ettei tarvi metsässä katella kun laippa lähti pyörimään vetarin mukana.
multa löytyis kyl 60 taka akseli tarvin itse siitä vain keski "murikan" jos kiinnostaa ei kallis/tai vaihto johonkin.
nii vielä tosta puolikevennetystä onko siinä päätylaipassa samanlaiset kartio lukitukset kun etu napalukossa noi ei ole mulle oikein tuttuja akseleita.
Edited by - jjtp on 20/07/2004 11:14:02
|
Tarkoitat täyskevennettyä jos siis noista mun kuvista puhut. Tarkoitatko siis noita täyskevennetyn taka-akselin pultteja (oikeesti ovat pinnapultteja) joilla takavetari tulee napaan kiinni? En ole vielä purkanut toista päätä kun tämä oli jo valmiiksi auki mutta näyttäisi että siinä olisi sellaiset kartioprikat. Longfieldteam muuten hajotti just noi pultit SLCK:n venäjän safarilla ja edellisellä PäHäMan venäjän reissulla yhdestä hj-60 napsahti FF taka-akselilta kaikki pyörän pultit poikki.
-
http://www.G-69.tk -