Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka
tilannepäivitys. vito on mennyt kaupaksi ja passat koeajettu. ei kolissut ja kilissyt ylimääräisiä, nivelet ei pitäny ääniä, laatikko vaihtoi nätisti rauhallisessa että täyskiihdytyksessä. lämmöt ei oikeen pysyny siellä normaalissa, termarin vaihto edessä siis. kori aika siisti, ei pahemmin ruostetta. sisusta myös melko pitkälti ehjä. varmaan saksan tuonti jossakin kohtaan, kun ohjekirja yms ei ollut suomen sanaa. näytössä melkein kaikki englanniks, tai sitten oli vaan omalaatuisia sanoja siellä. luistonesto nappuloita en huomannut missään, cruise ei pelannut, navigointi laitetta en opetellut vielä, huoltokirjaa pitää vielä kysyä mutta tuskimpa siitä iloa jos kaikki saksan kielellä...
tekeekö mahdollisesti moisella -98 4x4 trip-tonic passatilla mitään?
|
Henkilökohtaisesti kiertäisin tuon koriset passatit kaukaa. Onhan ne halpoja mutta aina niitä saa olla korjaamassakin. Töissä tulee erittäin paljon noita ruuvailtua. Joka leimalle repullinen tukivarsia, murroksia menee, sisustan osat on halpoja materiaaleja -> hajoaa ja kuluu pilalle, konehuoneessa öljyvuotoja ja jäähdytysnestevuotoja ja ja ja. Jos se välttämättä pitää VAG konsernin tuote olla niin osta Golffi.
Edit: Ja näköjään olit kattonu vielä v6 koneella olevaa. Sitä en suosittele ainakaan, on nimittäin niin syntinen kone ettei toista. Noissa kilometreissä menee kohta kannentiivisteet, öljyä vuotaa todennäköisesti joka raosta, kansissa ja lohkossa olevat öljynpaineventtiilit rupee prakaamaan myös kohta. Mutta tuo 1.9TDI mylly on vahva. Passatissa on tosin siinä käytetty peltistä öljypohjaa joka käytännössä poikkeuksetta vuotaa.