Suutinremontilla toi näyttää nyt hoituneen. Avauspaineethan pitäisi olla 120-125bar ja tosta löytyi 95, 110, 110 ja 120 ja suihkut oli muutenkin tekijän mukaan 'kuin vanhalla miehellä'. Kärjet vaihdettiin ja paineet säädettiin ja tuntui pelaavan heti ihan hienosti. Koeajoa ja kylmäkäynnistystä ei ole vielä koitettu mutta ei se noissa autotalliolosuhteissakaan lähtenyt ennen remonttia kunnolla tulille.
Käytettiin heittokelloakin pumpun perässä mutta erinäisten sekoilujen takia tulos jäi epävarmaksi joten pistettiin tulille suoriltaan ylläkerrotulla menestyksellä. Kaverilla jonka kanssa tuota ruuvasin, on jonkun verran tiiseli- ja 2LT -kokemusta ja se oli sitä mieltä että pumppu taitaa olla hitusen myöhäsellä joten säädettiin vielä sitä näppituntumalla. Ihan kauheasti ei ollut varaa aikaisempaan kääntää, meni ehkä vain jonkun pari milliä mutta toiminta parani vielä entisestään. Pitäisi varmaan siirtää pumppua jakohihnalla pykälän verran ja säätää uudemman kerran mutta saa olla nyt noin jos se pelaa käytössäkin.
|