Moi,
> taas yks tulipunainen
Hmm... mun mielestä se ei ollut kovin pahasti punainen, tai ainakin matka eteni kohtuu hyvin, vaikka taival oli tosi pehmeää, mulla on videolla yx kohta jossa ajelen kohtuu komaa paikkaa pikku mäntyjen yli ja rengas on puoleenvälin (hieman vajaa puoli metriä) suossa. Pinkki? Toki tahti olis hidastunut huomattavasti, jos joukossa olis ollut yksikin jota olis pitänyt vetää jatkuvasti, nyt "avustukset" taisivat mennä aika tasan, mun auto oli narun jatkona muistaakseni kolme kertaa.
Ehkä ryhmän sopiva koko (5 autoa) ja tasaisuus (kaikissa kolmevitoset ja täydet lukot, sattumalta kaikki rankkuja, tosin kahdessa porttaalit) vaikutti jotain, mutta tahti oli huomattavasti parempi kuin esim. viimeksi ylläksellä tai aiemmilla raajärven keikoilla keskimäärin, tosin pahempia kalustovaurioitakaan ei tullut, irronutta iskaria liinoitettiin muutama minsa ja besapumppua räplättiin ehkä vartti. Etenemistahtiin tosin varmasti vaikutti myös hyvä maasto, ura oli usein aika leveä ja laidoilla pääsi hyvin myös.
-Paavo
|