Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tomppaa_
Kuullostaa tuon kokoisessa moottorissa noin pienellä ahtimella kyllä yks ja kaheksan aika hurjalle. Kyllä ne ahdot sinne syötön nostolla saa vaikka kahteen ilman ongelmia mutta kun ahdin on noin pieni niin varmaan puolentoista jälkeen rupee pakopaineet nousemaan erittäin radikaalisti eli tehollistä hyötyä ei kovemmilla paineilla saavuteta. Sieltä se kompromissi löytyy. Nämä moottorit ei kovin helposti PITÄISI hajota, joten kokeile vain rohkeesti erilaisia säätöjä ja polje kunnolla. Tuo kangen hajoaminen näyttää kyllä erittäin vahvasti sille että aikaisemmin on kanki saanu kipeää ja nyt antautui.
|
Tänään tuli puskurit lyötyä paikoilleen ja levikkeet taakse.
Mutta jatketaan tuota ahdin hommaa, paineet 1.6bar ajossa ja pitemmäss ävedossa, pakopaineet halkosarjasta kollektorin kohdalta 1.7-1.8. Eli nyt ollaan todella turvallisilla alueilla. Paineet ei vielä ainakaan karannut.
Ainut vitutuksen aihe tuossa syöttöpumpussa on tuo eloton alavääntö. Eli kaasua pitää käyttää melko pohjassa ja sitten vasta tasoittaa kirrokset kun lähtee liikkeelle. jotenkin tuntuu että alkuvaiheessa ei reagoi ollenkaan kaasuun, pitänee tehdä lyhempi liike polkimelle ja samalla nopeuttaa välitystä pumpulle, vai olisikohan tähän joku muu keino vielä?
Illalla saa videopätkää hiukan niitä kaipaaville