Viestiketju
:
Lonkero-, olut-, viini- ja siiderisaitti!
Näytä yksittäinen viesti
#
4
29.12.2012, 00:53
Nikuzai
Sankari
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Rellestäppä sopusasti ja käy nappasemassa kuva uudesta perheen jäsenestä ja laita tänne, et muutkin pääsee sitä ihastelemaan
Nikuzai
Näytä julkinen profiili
Lähetä yksityisviesti: Nikuzai
Etsi kaikki Nikuzai:n viestit