Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
seuraappa sauvoja edestä taaksepäin. Kyllä ne mulla ainakin säätöihin loppuu... Etupäästähän se on poorilla, eli asentoa saa kyllä muutettua jos säätövarat on lopussa.
|
eli säätö on siis takapäässä sauvaa, ja ilmeisesti ihan vaan "pihdeillä pyöritellään"???
ja kireämmälle = korkeammalle??
Note! This message was posted anonymously!
|
Jep. Säätöpultin yläpäästä lukitusmutteri auki ja pulttipyssyllä etupäätä ylöspäin.
Lainaus:
quote:
Näin mäkin sitä ajatelin, tosin sit tuli mieleen et mitäs jos vääntösauvat korvais "joustamattomalla" akselilla, jousipussit nykyisten säätöruuvien tilalle
vaikka vetarithan sielä tosiaan rupee välittömästi pistää hanttiin, tulispahan ainakin säädettävä etupää
******************************************
- Power is nothing without traction -
- Pajero 4x4 2.5TDIC + BFG AT 31x10,5-15 -
|
mitäs jos korvais pelkästään säätöpultin ilmapalkeella. Tulis ainakin pehmoisampi etupää. Ja sais ainakin periaattees kiristettyä vaikka lennosta jos on tarve...
-Pajerolla metsään ja Zetorilla pois-