Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HMy
Luotto meni tuon oman 2000VM Porterin nelivedon hyvyyteen kun upotetiin
se syksyn jahtireissulla pellolle etuperin, ois täytynyt tulla
pakilla pois. Mutta keula uppos, nastapyörät savea täynnä. 
Eikä yhtään helpottanut että takaperässä ei ole lukkoa joka ei kyllä
olisi pelastanut tilannetta kun hitaalla nopeudella tuo visco luistaa.
Zetorilla kyllä ylös tuli. Vahingosta viisastuneena hakinnassa etupyöriin
ketjut jos lumisille teille asiaa. Korotus noissa T4 mallissa helppoa etupäässä
Vääntösauvat joita ruuvaamalla tiukemalle keula nousee ja perä nousee n 5cm
kun ostaa vaikka motonetin tai vastaavat jäykimmät tarvike jouset.
Varmaan sellainen paku jossa oikeasti kytkettävä neliveto eikä visco tai muuta
vastaavaa härpäkettä on ääri olosuhteissa huomattavasti parempi.
Muuta saako tuollaista 15000€ Vm2000 uudempaa.
|
Onkos noissa uusissa Transporttereissa (ja vitoissa) elektroonisesti ohjattu "neliveto"? abs yms anturit "haistelee" renkaiden pyörimistä ja niiden mukaan (pitäisi) jakaa veto oikeille pyörille? .Yksi syy miksi tykkään Hiacesta on juuri sen mekaaninen ratkaisu. Ja juu ei noilla vakiona ihmeellisiin paikkoihin mennä, tai mennään mutta ei tulla pois ilman apua

,itellä myös eteen lumiketjut tarvikelaatikossa takaboxissa.
Ja maksaahan nuo kaikki lukot yms extrat... ja varmaan saisi jo jonkun muun auton samalla hinnalla, mutta "ei se mikään harrastus ole ellei siihen kaikki rahat mene" ,itellä harrastukset lähteny muutenkin jo lapasesta niin Hiacen rakentelu "fiilispohjalta" menee siinä sivussa samalla