Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jari
Erimallin vollekin. mk1 vs mk2 mutta tosiaan sisänivelet on ainakin nuissa mk1 malleissa juonitellut.
|
ei kait nuo muuten oo juonitelut mutta yleensä se vetoniveltä vaihtava seppä saa särettyä sisänivelen jo alapalloa irroittaessa jos sitä vetarin pulttia navasta ei oo ensin löysätty ja vetoniveltä työnnetty sisäänpäin niin paljon kuin menee.
saman mokan tekee alapalloa/iskaria vaihtava usein 2 koppaseen.
usein tuo vetari viel menee vaihtokuntoon jos väkisintyöntää navan paikalleen ja pikkasen koettaa ajaa. olikohan jotain 400-800 se vetari ilman ulkoniveltä.
muutamaan tommoseen tapaukseen oon törmännyt ja yhen itekin levittänyt mut huomasin ja kasasin sen ennen ajoa ja hyvin on pelannu vieläkin.