Viestiketju: Etsitään hitsaajaa
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 21.12.2012, 15:18
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Perusasetus

Ja tuohon edellämainittuun peukalonpään kokoiseen reikään olen itse myös törmännyt.

Meni esim. nissanista kynnyskotelot kokonaan uusiksi.

Ja se että "hitsaa vaan siihen ruosteen päälle", myyn pois ennen seuraavaa katsastusta....
Ja sitten kun alat hitsaamaan niin sieltä löytyy vierestä alumiinipeltiä oleva paikka, popniiteillä ja lasikuidulla kiinni....
ja sitten vajaan vuoden päästä kaveri myy auton, ja kertoo että kuka teki ruosteremontin, oli auto 3 päivää pajalla (ensimmäisen päivän suli, kun mm. matot oli parin tuuman jäässä... toisen päivän hitsasin ja kolmanen kuivattelin maalia...).

eipä ole ollut semmoista himoa noihin ruosteremontteihin, että olisi tällä vuosituhannella tarvinut sekoa vieraiden autohin...

mersuun kun hitsasin peukalonpään kokoisen paikan jousen juureen, niin aikaa meni 3:na päivänä yhteensä varmaan 8 tuntia, ja pikkusen lankaa, kaasua, plasman suutinpari ja hiekkapuhallushiekkaa kilo, ja pikasen maalia, rälläkänlaikkoja ja ruostesuojaa, ja paikan mitat oli jokasuunnassa alle 10cm...

Mutta en yhtään katso pahalla, jos joku viitsii tehdä, ja siitä vois jopa itse maksaa asiallisen korvauksen, kun joku tekisi kunnolla...

P.S Ja nuo "kuutamourakoitsijat" varmaan vois soitella, jos olisi puhelinnumero....
Vastaa lainaten