Suunnilleen samanlailla vahvistettu, mulla reijästä menee käsijarruvaijeri.
Tuohon väliin tulossa eikä rajoita sisäänulosjoustoa.
Kallistus on kriittisempi (20 astetta)eikä silloin voi olla kauheita paineita.Tilaa ei muutenkaan ole liikaa kun jouset käyristyy reilusti ulosjoustossa, saattaa ottaa kiinnikkin jos ihan tappiin puskee ulosjouston.
Sitten sovitellaan jotain liukupalaa väliin
Taitaa lehtijouset olla tuunattu äärimmilleen kun ulosjoustossa kartaanin liuku pohjaa ja muistaakseni joustovaraa oli 28cm. Voin muistaa väärinkin.
Eihän taka-akselin pitäisi hurjasti liikkua ylösalas mutta en sitä halua rajoittaakkaan, hyvät iskaritkin vaikuttaa ja lehtijousetkin vaimentaa jos joltain kallionkielekkeeltä tarvii alas pudotella.
Kyllä tuo vielä paikoilleen menee vaikkei ihan heittämällä, nyt kun sen sai rullalle niin sovittelu alkaa sujua.
Lisävaivaa aiheuttaa omatekoiset päädyt ja niiden tiivistys/lukitus suunnitelmat.
Kyllä tää ensikesäksi valmistuu
Vielä jää n 10cm iskareiden liikevaraa käyttämättä, toisaalta noi viritykset vois toimia jollain tukivarsiratkaisuillakin ettei tarvi kun tractionbar hylätä jos joskus vietereihin siirtyy.
Jokatapauksessa ton ilmajousen ei ole tarkoitus kantaa kuin vähän normiajossa, 0,5bar ja 130kg ei varmaan tekisi autosta apinakiikkua takapäässä. Seisoessa se vois kantaakkin niin taotut jouset ei kuoleennu niin nopeasti.