Viestiketju: Sprinter neliveto?
Näytä yksittäinen viesti
  #18  
Vanha 19.12.2012, 13:18
pt. pt. ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 16.02.08
Sijainti: Kouvola
Viestit: 523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkocap Näytä viesti
uudehkojen?! Kyllä ne mersut mätänee ihan vaan iästä riippumatta.

Edittinä sen verran että isäukko tiesi kertoa että varioiden kyljet on jotain ihme tuplapeltiä että sinne kerää kosteuden tai jotain. Sitten ne ruostuu jnejne. 6-7 niitä sillä ollut ja tuota se kehuu varsin ruosteettomaksi vaikka se onkin oikeesti ihan vitun ruosteinen, ainakin helmoista ja takakaarista. Kai se mersumies tulee sokeaksi sille ruosteelle lopulta. Muuten ihan helvatan hyvä pelejä. Sprintereistä ja vitoista en muuta hyvää keksi kuin ulkonäön. Ja varmasti kun pakuja ovat niin mukavia ajella.

Tietynikäisissä (ehkä 90-luvun) sprintereissä on peräonkelmia melkoisesti. Ja niinhän ne vähemmän ylpeet mersumiehet sanoo että tasan yhtä paljon vikoja kuin ducatoissa mutta yleensä mersu-ukko ei ilkee sanoa sitä ääneen.
Tjaa, tuo oma 90-luvun alun mersu (W124 taksikoppaa) taitaa ollakkin joku halpa kopio, kun on ruosteeton, piru vieköön.

Kyllähän toki vanhemmatkin mersut on rupisia, mutta viimeistään kun alkaa katsella mittarilukemia (mitä niistäkin on jo otettu pariin kertaan pois), niin kyllähän niillä kilometreillä saa hieman rupeakin olla.. Melko ikiliikkujan oloisesti autot olleet pitkän matkan taittajina, ilman sen kummempaa hellyyttä, jos nyt öljyt edes joskus vaihdettu..

Ja saahan ducatoakin nelikkona, mitä tuollainen normi etuveto oli muutaman vuoden, niin vikaa tai ruostetta ei ollut. Toki, ei tuo Sprintteri ollut ajaakkaan, ei likikään..
Vastaa lainaten