Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 18.12.2012, 20:31
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.433
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kippo86 Näytä viesti
Nii, semmosta tossa ajellessa mietin, kun kuskattii yhtä kopukkaa klinikalle ja takasin... Matkaa tuli noin 150km/siivu, niin siinä se lämpes jo "liian kuumaks", eli piti lämpöä pienentää.
Mutta mites lämmön viilentäminen toimii, jos vaan niillä läpillä kerran säädetää lämpöä(oletettaen että ne on särki)

Vai voiko läpät olla jotenki niin juntturassa, ettei aukeis kokonaa?

Vai onko hitaasti lämpenevä kabiini vaan ominaisuus?
Nii, voiko ne läpät olla rikki, vaikka lämpöä voi säätää?
Kysyn vaan siksi, kun ei viittis turhaa tehä reikää kotelon kylkee.
Vai onko joku muu tapa tarkastaa läppien toimivuus?
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten