Siis jos joku sanoo että tarvii repii spoikkaa pois niin on pojilla vanhat vehkeet alla. Soitin itse Helsingissä Herttoniemen Euromasterille ja kysyin asiaa niin sanoivat hiukan nauraen että taitaa sitten muissa paikoissa olla vanhat laitteet koska ei heille tuota mitään vaikeuksia.
Itse kävin tänään siellä tarkistamassa kulmat ensi kertaa auton ollessa minulla (ehkä eka kerta muutenkin kun vaihdoin orkkis kumitkin pois=)
No kulmathan sojotti ihan miten sattuu ja varsinkin takapää oli ihan killissä. Autoon säätämiseen meni n.1,5tuntia ja kaikkia pyöriä jouduttiin säätämään ja loppulasku oli vain 80eur!! Olin todella yllättänyt kun kuitenkin kun ei todellakaan ollut rutiini tarkistus vaan kunnon säätäminen.
Kun menette jonnekkin tarkistamaan niin muistakaa sanoa pojille että mittaavat ajon jälkeen auton korkeuden ennen kalibrointia ettei kalibroinnin jälkeen mene korkeus solmuun itse mittauksessa ja jos menee niin on katsottava että tulee samalle tasolle. Muuten menee kulmat aivan vänkyrään. Jakelta saatu hyvä vinkki kun harvat liikkeet on kovin usein Corvettee säätänyt.
-The Heartbeat of my Corvette is winning-
|