Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O
No jaah. Voi olla kyllä hieman nihkeä löytää tuollaista. Olettaen että kantomatka on n.100m niin melko kaukaa se jo vaikuttaa. Sen lisäksi kun tuollaiseen ratsiaan joutuu niin ei sen sammuttaminen varmaan kovin kummoinen homma ole? Tosi äijä upottaa sen vielä auton rakenteisiin niin löytäminen on entistä vaikeempi. Siihen kun tekee vielä jonkin oman kytkimen millä sen saa pois päältä.
Tuo vaatii autoon myös jonkin laitteen mikä rekisteröi noita tietoja. Ei se kovin kummoista ole kun väkertää siihen jonkin kotelon minkä läpi ei mene singaali. Ja millä ne tuota sitten valvoo? Pistokokeilla? Ehkä alussa, mutta ei enää pari viikkoa sen jälkeen. Tuota voisi verrata polttoöljyllä ajoon. En tiedä ketään kenen autoa olisi pysäytetty ja tarkastettu onko tankissa dieseliä vai polttoöljyä. Ammattikuskeilta tuota varmaan katsotaan, mutta ei noita kukaan henkilöautoista katso ellei etukäteen joku ilmianna.
|
Tuo on ihan yhtä hyvä idea kuin tutkanpaljastin.
Kaveri jolla on myös nimi ja naama oli ostanu semmosen joltain toiselta pölvästiltä halvalla. No laite messiin ja sunnuntai ajelulle mutkaista tietä myöten. Vastaan tuli siviilipollari mikä käänti ympäri ja pysäytti nämä kaverukset ja ensimmäiset sanat oli että "Päivää. Ajokortti rekisteriote ja tutkanpaljastin kiitos." Ei ylinopeutta,eikä mitään muutakaan mutta siitä tutkanpaljastimesta mikä oli ollu ekat 15 kilsaa mukana,kohtuulliset sakot...Eikä se edes paljastanu sitä vastaan tullutta poliisia.
Jokatapauksessa Hieno laite.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi