Näytä yksittäinen viesti
Vanha 16.12.2012, 21:35
fj40:n Avatar
fj40 fj40 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 24.06.08
Sijainti: Rovaniemi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BJ-40/76 Näytä viesti
Mitä rasvaa laitoit?

Mutta nuo pari vuosikymmentä suolaa ja vettä tekee hallaa, varsinkin kun tuon paskan ei tarvitse pestä kierrettä kuin pikkasen vajaa puolet, että kaikki on "käsitelty", siis reilu 20 kierrosta... ja jos olis normaali pultti, niin olisi vain yksi kierre ruosteessa....

Ja sitten; olen nähnyt korjaamoja, jossa noita tankoja lämmitetään happi-asetilla punaiseksi, koska ei niitä kuitenkaan saa muuten liikkeelle.... Tehokasta markkinointia; Tuostakin piti lämmittää.. että sai liikkeeseen, eihän sinullakaan ole kaasuhitsausvehkeitä-> korjaamolle ja kun rasvat on poltettu rikkihapoksi?, ja siihen pikkasen suolaa ja vettä, niin on tosiaankin "yhtä puuta" alta vuodessa!

Itse olen laittanut noihin kierteisiin joko Veneen potkuriakselirasvaa, kuparitahnaa kuorrutettuna vaseliinilla, esim wyrth HSS2000?, tai sitten avohammaspyörärasvaa.

Spray Tervaa tekisi mieli kokeilla......

p.s tuo CRC-56? vai mitä käytit, on aika mietoa yleisainetta....

Itse en ole ole ostanut yhtään crc- ruosteenirroittimia tms. sen jäkeen kun sain ensimmäisen purkin Bentex mos2 irroitus ja voiteluöljyä,
http://shop.berner.eu/berner/fi/prod...ationContext=1

Tuollakaan ei tehdä ihmeitä, mutta hyvänä apuna? ylivoimaisesti parempi?

Kun jostain saisi jotain sopivasti ruostuneita muttereita, niin vois tehdä testin..

Jos ei tervaa ois keksitty, ei reaktiotangon heloja vaihettas näppärästi pöllikärryihin esim.... SUOSITTELEN kaikkiin pultteihin!