Kyllä ihan oikeasti harmittaa kevyesti ihmiset jotka ei todellakaan ymmärrä turvavälin merkitystä. Mä en voi käsittää mikä ihme magneetti se edellä ajavan auton perä on, että siihen pitää liimautua. Mä en vaan tajuu.
Samat ihmiset laittaa lapsille pelastusliivit veneillessä, laittaa ne lapset turvaistuimeen ja käyttää jopa turvavyötäkin ja syö Beceliä, mutta nää onnelliset ne ei tajuu, että vaarantaa ittensä ja edellä ajavan joka päivä ihan omaa tyhmyyttään.
Taas tänään moottoritiellä tuli tää testattua. Vieressä vapaa kaista, vauhtia 85 eikä sivulla ketään, niin ei kun uskollisesti jaksetaan pitää se 6 -10 metrin " turvaväli" sen 20 kilometriä

mä en vaan tajuu
Ihan kuin noi ei uskaltaisi ohittaa ja sitten niitä pelottaa kun edellä ajava pääsee liian kauas, tai jotain ihme alkukantaista ajattelua. Moottoritiellä edelläajavassa lähes kiinni ajavan aivotoiminta pitäisi kyllä tutkittaa ja tarvittaessa ottaa kortti pois.
Mä ymmärtäisin ton roikkumisen edes jotenkin jos ajaisin yksikaistaisella 70 km/h eikä ohituspaikkaa ole, mutta moottoritiellä jossa saa ajaa 100 km/h! Ei tajuu ei
Tähän loppuun kasa noita gallialaisissa sarjakuvissa esiintyviä voimasanoja.
Vielä on todettava, että ammattiautoilijoilla on esiintynyt harvoin tällaista aivotoiminnan rappeumaa.