Moro! Itellä kokemusta kahdesta C nelosesta ja yleisesti ottaen Vetten ostoon pätee samat "säännöt" ku tavallisenkin auton hankintaan. Jos ei ole kokemusta Vettestä aiemmin ni kannattee ottaa mukaan kaveri joka tietää laitteista enemmän. Sitten mukaan tulee tietysti mallikohtaiset viat ja esim. kokemuksestani C nelosissakin niitä on jonkin verran mm. bensa ja vesipumppu, pyörän laakerit, laturi, joitain sähkövikoja yksilöstä riippuen ja jotain muuta pientä rassattavaa joka kuuluukin jokaiseen vanhempaan vehkeeseen. Itte jos olisin nyt kattelemassa Vetteä ni auton yleisilmeellä olisi aika painava merkitys auton kuntoa määritellessäni, onko sisusta kulahtanut, maalipinnan kunto ( talvikäyttö näkyy valitettavasti jos ei ole vahailtu ) sekä tietty historia ja huoltosysteemit olisi hyvä olla selvillä mutta vanhemmissa markkinoilla olevista niitä harvemmin löytänee. Avoissa kyllä toi sisustus on muutenkin mielestäni kuluneempi ku moni jättää pelin päiväks ottaamaan arskaa ilman kattoo ni kylhän ne penkit ja ovipaneelit yms. siitä haalistuvat....
Joten kyl täältä palstalta jotain vinkkejä saa, ei muuta ku onnea sen yksilön metsästykseen! Ps: ei sit kannata ostaa sitä ensimmäistä vastaantulevaa...

)
Corvette Convertible -90
Vw Tdi -00