Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ärjyy70
Mulla noi bilteman testivoittajat keulilla ja oletukset oli korkeat kun asensin xenonit ja jumantsuikka ku ylitti kaikki oletukset näyttää oikeesti pitkälle ja tapeeks leveelle mun makuun eli ojan penkat yms. näkyy selkeesti. Iso plussa myös umpion suuruudesta ainakin mulla mahtu koko setti hienosti umpion koteloon ja ilman lämpeämis onkelmaa.
Mun mielestä paras hintalaatusuhde xenonsetti mitä markkinoilta löytyy! biltsun TM testivoittajat makso 80pari ja siihen toi suomenerikoistekniikan 70w xenonsetti makso 130e eli karvan yli 200e ja tuo 70w setti herättää xenonit heti eloon eli ei sitä xenon tyyppivikaa että kestää lämmetä ja paljon tehokkaammat kuin normi 35w setti.
Voin sanoa rehellisesti että en ole tämän jälkeen enää koskaan palaamassa halogeen lisäpitkiin ja siihen 100w rumbaan mikä tappaa laturin ja umpion jotta näkisi jotain...
Voin suositella kaikille xenonlisäpitkistä haaveileville 
|
Mulla on vähän eriävä mielipide Bilteman valoista. Sellaset mulla on katolla, ja niissä on 35w muutos-sarja. Keulalla sitte Luminatorit 100w halogeneillä. Valoja asentaessa odotin enemmän, Luminatorit kyllä näyttää pitkälle, ja leveälle. Samaa odotin Bilteman valoilta, kirjoitetusten ym. "valokuviokarttojen" perusteella. Ainut mitä ne valaisee hyvin on kirkas V:n muotoinen alue noin 40m päässä, toki ne valaisee pidemmällekin, mutta ei läeskään niin kirkkaasti kuin pitäisi. Hyvää niissä on sitte se, että yhden Luminatorin hinnalla saa 4kpl Bilteman umpioita.